Monday, April 22, 2013

New Journey as Bachelor Student

ASSALAMUALAIKUM...

Well..i dont know how to start my new entry..actually i wanna tell u about my final sem as diploma student..tapi nak postpone lagi..maaf2..tak boleh nak buat apa la..next time maybe..am i correct "diploma" in english is diploma too??hehehe..im not sure..belasah je la..hikhikhik..correct me please if im wrong ok??im at home right now..ALHAMDULILLAH..feel relieve because Allah dah makbulkan my doa..OH MY ENGLISH!!

tiba2 otak kosong kosong kosong ong ong..what i want to say actually..blank!!niat nak update dah ada tapi rasa kemalasan melanda dijiwa tu sungguh tinggi ya..macam nak speaking tapi terasa tak ada mood plak..cerita ni pun dah lama tapi dah jadi KIV..cewah!!merapu tak habis2 la ko ni..!!mata dah mengantuk tapi takpe la aku cube tahan selagi mampu..chaiyok!!chaiyok..

sekarang dah hampir 2 minggu aku kat UITM PUNCAK PERDANA..sepanjang 2 minggu ni macam2 rasa yang aku lalui..macam2 ada!!hikhikhik..for the 1st week i felt like messy and complicated..so feeling to go home membuak2..kenapa terasa gedik plak aku mix kan english and malay ni..poyo seyh...bkn selalu..hehe..alaa...takde orang heran dan kisah pun..why aku rasa messy and complicated sangat sebab masalah nak daftar subjek sangat2 la mencabar..

ada subjek yang tak keluar la..kelas dah penuh la..kadang2 rasa macam tak logik buka kelas sikit sangat sebab ada lagi student yang tak masuk...biasa la kan kalau ada student masuk lambat..korang pun mesti tau la..ada juga tanya2 senior masalah macam ni selalu jadi ke??yup!!dorang pun cakap benda ni memang selalu jadi lagi2 baru nak masuk..memang stress sangat sampai aku rasa macam malas nak fikir apa2 dah..

aku kalau boleh nak settlekan masalah ni secepat mungkin tapi benda ni kena addapt juga sebab memang akan berlaku setiap sem..hah cube la kome bayangkan macam mana..for the nex sem i have to make sure start je the date of registration aku terus daftar tanpa ragu2 lagi...ini semua poyo!!haha..harapnya semua dipermudahkan..insyaAllah..actuall benda ni dah lama tapi entry ni aku simpan buat pekasam dalam draft..memang outdated sungguh..tu je la kot yang aku boleh ceritakan..berlambak2 lagi cerita tapi aku continue lain kali je la..oke dear..manja sungguh..=P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...